Yum-yum! Paket från Bokus!

Härligt att hitta en svensk deckarförfattare man inte redan läst!
Snabbt och billigt från Bokus,nåt att glada sej åt. Plus att man kan glada sej för att man varit och styrketränat, åh det var gött!

      

Inte lika kul var det att pyjamasbyxorna sprack när jag satt och käkade helnöjd med mej själv dagens prestation.
Sånt som kallas ironi, va?

Behöver ingen bruksmentalitet för att hålla mej på mattan. Det ordnar jag personligen och lagen-om-allts-jävlighet.

Syrran frågade om jag hade nån "container" (ni vet, problemlyssnaren). Nja, det är dåligt med det sa jag så hon erbjöd sej att vara det. Fast hon är ju container själv med råge så jag tyckte det var en mindre bra idé.

Fast man kan ju i alla fall vara  "sopsortering" åt varann, så kanske det inte blir så mycket?

    Grön: gammal skit  Blå:gubben&ungar  Grå: gott&blandat  osv......


 

Kommentarer
Postat av: Lovis

Pyamasbyxorna sprack nog när du spände dom tränade musklerna tror du inte=). Och jag kände att jag är dålig på att vara container...alltför dålig. Skäms på mig! Skärpning!(om du vill förstås). Men idag är du inte värst anträffbar, rymt från spisen?=)

2010-01-20 @ 12:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0