Gött! Bara -10!

Äntligen läge för en ordentlig promenad. Ebba var helt slut efter en dryg timme.Hon som är van minst 2, drygt varje dag. Tur vi har syrran att röja med!
De har frivilligt ställt sej vid bakluckan efter en halvtimme max i kylan. Eftersom de inte lyssnar 100%åker vi tll en gammal fotbollsplan med god sikt...
En go, ny tonårstid är det för tillfället, tur de är söta.

Jaha,och nu har jag glömt hur jag fick fram foton, jaja det var ju i eftermiddags man blev instruerad. Lääänge sen för Doris..... aka Haggan.

                    


Gonatt! Ännu en dag av icke-städ å fix!

Men jag har tränat så det känns ok. Nu ska jag läsa "Gamla stan-morden"








Kommentarer
Postat av: Malin

Men broderat har haggan gjort ser jag.... hihi

2010-01-13 @ 22:58:18
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0