Mör

Att man kan bli så seg av att sitta i en ishall! Tycker det är lite dåligt med heja rop i dag. Försökte väsnas lite med en hemmagjord makaronmarackas och slå en petflaska hårt mot läktaren.

Jr. tyckte det lät för dåligt men på andra läktare hörde de i alla fall...


Oh nej,detta är inga dammvippor, det är ju PomPoms, "vill ha!"


Hade stora planer i dag, var "greja-sugen" och trodde jag skulle släpa in ett gammalt bord och joxa.
Men när man väl kom hem efter matcherna och ett McD besök gick  luften ur.
 
Sitter och ljummar med vovven, sonen och hans kompis. Kanske kan "Häxan Surtant"på Bolibompa inspirera?
Plocka lite tvätt kan man ju alltid roa sej med en lördagkväll.

Jädrar vilken Hot Mama jag är!
I trasiga långkalsonger och omaka raggsockor,min man kommer hjula av lycka. Mr Lucky!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jasså? Raffsetet är redan på?? Och klockan är inte tolv än, jo man tackar!!! Haha....

2010-01-16 @ 23:27:26
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Lovis

Men va? Du gjorde som jag sa=) Förresten trodde jag att du festade loss vid det här laget med den knalliga ledartröjan och foten i väskan haha.Men det var väl en annan helg då=)

2010-01-17 @ 00:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0