Bio & Wärmland i mitt hjärta

Var på Bröllopsfotografen förut i kväll och tyckte den var jättebra. Kände verkligen igen den klassiska bruksmentaliteten.
Trodde inte på den, den måste liksom upplevas. Bruksmentaliteten alltså. Mycket speciell....

Min hund tycker att matteoch husse ska gå och lägga sej. Medans hon väntar på att vi lyder röjde hon runt några varv med de nya skorna, sen dax för mera skällande, tramp, tramp och psykande.

Gör  ett nytt tappert försök att bli kompis med datorn. Igår filmade jag mej själv av misstag och det blev helt knäppt, happy halloween, hjärtan, olidliga trudelutter mm.

Ungefär som min tekniske kompis som fotade sej när han skulle sms:a.

Behöver en tålmodig support annars blir det en fantastiskt tråkig blogg....

Ett alldeles färskt  bibliotekslån ligger på hallbyrån och gnäller i kapp med vovven, "kom och lägg dej med mej!"


Kommentarer
Postat av: Malin

haha, tur att jag inte drog ner dig i fördärvet helt, utan att du kom på så sunda tankar med vit månad och träning.... Hur lyckades du med att få så stor text? Det kan jag inte med..... kramiz m

2010-01-13 @ 08:29:59
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, inte är det väl lilla Doris du har som profilbild????? Kramiz m

2010-01-13 @ 14:55:08
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Lovis

Tålmodig supporter finns det vettu=)

2010-01-13 @ 15:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0